I guess I could be one of the luckiest girls in the world.



Şi în fraza din titlu nu este vorba de niciun fel de optimism exagerat, ci de conştientizarea a tot ceea ce sunt, am şi pot avea. E vorba de tot ceea ce găsesc atunci când mă adâncesc în trăiri şi-n emoţii, de tot ceea ce am cunoscut şi-am văzut, de tot ceea ce văd că se va îndeplini cândva, în viitorul frumos al vieţii mele. Spre exemplu:

- sms-ul primit ( în toiul unei zile înfricoşător de grea ) în care ţi se da o veste la care nici nu îţi dădeai voie să visezi, de teama deziluziei

- telefonul primit în mijlocul nopţii care ( te trezeşte mai buimacă decât după o beţie dar ) îţi reaminteşte că exişti în sufletul cuiva

- complimentele unui om care nu are niciun interes să te flateze ( şi, care, pe deasupra, mai sunt şi adevărate )

- adormitul în braţele lui 

- ochiii copiilor atunci când le duci cartonaşe pentru a-şi completa albumul de la Cora ( şi bărcuţa pe care ţi-o construieşte din hârtie drept mulţumire )

- râsul colorat al unei roomie şi îmbrăţişarea ca din senin a celeilalte

- credinţa în dragoste, chiar şi atunci când dragostea însăşi vine la tine, te trage de urechi, te pălmuieşte uşor peste obraji, te fixează ochi în ochi şi-ţi spune pe silabe : Eu-nu-e-xist.

- cafeaua de dimineaţă, băută alături de cineva ( chiar şi-n gând )

- curiozitatea din glasul prietenei tale dragi atunci când ştie că ceva ieşit din comun s-a întâmplat în viaţa ta ( şi împărtăşitul sentimentelor tale )

- momentul în care îţi dai seama că lui îi pasă 

- descoperirea unei melodii superbe, numai bune de pus pe Ipod şi ascultat în metrou ( stând pe scaun, căci de data asta ai prins unul liber )

- atmosfera de Crăciun şi visele la care te-ndeamnă

- inelul purtat ca medalion care luminează întunericul momentelor de singurătate

Şi ar mai fi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu